HANDELSBETINGELSER
Det er vigtigt for os, at du modtager den bedste service. Du er derfor altid velkommen til at kontakte os på info@falbydesign.dk, og vi vil besvare din henvendelse hurtigst muligt.
BETALING:
Der kan betales med Dankort, VisaDankort, Mastercard, Visa elektron & Mobilepay. Alle priser er i DKK. og inkl. moms.
ORDREBEKRÆFTELSE:
Du modtager altid en ordrebekræftelse på dit køb. Dette er din sikkerhed for at vide ordren er gået igennem.
FRAGT:
Fragt ved køb under 500 dkk: 39,00 dkk ( gælder i Danmark )
Fragt ved køb over 500,00 dkk : 0,00 dkk ( gælder i Danmark )
Fragt i resten af skandinavien er 150 dkk
Fragt betales af køber.
LEVERING:
Varer bliver afsendt hurtigst muligt efter din bestilling. Skulle der mod forventning gå mere end 4 dage efter din bestilling, vil du få besked herom. Såfremt du ikke er hjemme til at modtage din levering, bedes du udfylde felterne vedr. anden leveringsadresse.
Vi benytter GLS Shop Delivery Service. GLS er en fleksibel leveringsform, hvor du kan afhente din pakke i en pakkeshop nær dig.
Når du indtaster din mailadresse og dit mobilnummer, sender GLS automatisk en mail/sms til dig, når din pakke er klar til afhentning.
Alle pakker kan spores via GLS-group.eu
LAGER:
Varer kan være i restordre, og i så fald vil dette stå på anført ved det enkelte produkt på webshoppen. Du har mulighed for at forudbestille disse varer, og vi sender dem så snart disse er på lager. Vi trækker først beløbet fra din konto, når varen af afsendt fra vores lager.
REKLAMATION, RETURNERING, OMBYTNING
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer skal du kontakte os:
Falby Design – Mogenstrupvej 7 – Lystrup strand – DK- 8961 Allingåbro – email:info@falbydesign.dk P: +45 86410233
Når du handler hos falbydesign.dk har 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os. Du har 24 måneders reklamationsret.
Varereturnering foregår også til ovennævnte adresse.
Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. I tilfælde af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis, eller en vare, der leveres i flere partier, løber perioden fra modtagelsen af den sidste vare eller parti.
Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.
For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 30 dage efter modtagelsen af varen. Du kan informere os på info@falbydesign.dk.
Du kan også vælge at benytte vores returseddel og sende med retur. Det letter ekspeditionen for os.
TILBAGEBETALING:
Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet.
Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.
BEMÆRK:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi
- du reelt har taget varen i brug,
- den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den,
- du har håndtereret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på
- du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm
MANGLER I DIT KØB
Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.
Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til info@falbydesign.dk eller telefonisk på P: +45 86410233
Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.
Varen skal sendes til:
Falby Design – Mogenstrupvej 7 – Lystrup strand – DK- 8961 Allingåbro –
Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Derudover vil vi gerne have oplyst dit ordrenummer.
Du skal du afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse.
Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
PERSONDATA
Oplysninger afgivet til Falby Designs webshop videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand. Vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Du har ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig og du har altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Disse rettigheder har du efter persondataloven.